پروژه دی ال

سایت پروژه دی ال با معرفی مقالات و پروژه های علمی

پروژه دی ال

سایت پروژه دی ال با معرفی مقالات و پروژه های علمی

مانیتور بازی

چه شما یک گیمر جدی کامپیوتر باشید و چه یک جنگجو معمولی بعد از ساعت ، سخت افزار شما می تواند نقطه محوری بین پیروزی و شکست باشد. برای استفاده حداکثری از جدیدترین بازی تیرانداز اول شخص (FPS) ، ورزشی ، مسابقه ای و دیگر بازی های سریع ، شما نه تنها به یک رایانه بازی با کارت گرافیک قوی نیاز دارید ، بلکه به یک مانیتور نیز نیاز دارید. اقدام بدون قرار دادن تصاویر مبهم ، سوسو زدن ، اشک ریختن و سایر آثار متحرک.

در این راهنما ، ما به شما کمک می کنیم تا صفحه نمایشی را انتخاب کنید که در مقایسه با حریفان شما برتری داشته باشد ، در حالی که یک تجربه بازی روان و همه جانبه را ارائه می دهد. اینها عواملی هستند که هنگام انتخاب مانیتور بازی باید در نظر بگیرید. در مورد آنها و همچنین موارد مورد علاقه فعلی ما که از آزمایش گرفته شده است ، بخوانید.


اندازه و وضوح صفحه
وقتی صحبت از مانیتورهای بازی می شود ، بزرگتر تقریباً همیشه بهتر است. با این وجود ، در برخی موارد انتخاب شده ، می خواهید اندازه مانیتور خود را در 27 اینچ یا کمتر نگه دارید.

اگر در چند سال گذشته مسابقات تور اسپورت را تماشا کرده اید ، احتمالاً متوجه شده اید که همه بازیکنان در صفحه های کوچکتر از آن اندازه بازی می کنند. (به نظر می رسد 24 اینچ نقطه شیرینی است ، به ویژه در مدل های متمرکز بر ورزش ها مانند Asus ROG Swift 360Hz PG259QN.) چرا؟ خوب ، اگر از عنوانی بسیار رقابتی مانند Counter Strike: Global Offensive یا League of Legends استفاده می کنید ، داشتن صفحه نمایش کوچکتر به این معنی است که می توانید مانیتور را نزدیک به چشم خود نگه دارید و در عین حال بیشتر فریم را در نظر داشته باشید. توانایی مشاهده همه عناصر روی صفحه به طور همزمان یک مزیت حیاتی در یک محیط رقابتی چند نفره است. هر چه اندازه صفحه نمایش بزرگتر شود ، نگه داشتن هر جنگجوی دشمن در دید محیطی دشوارتر است.

اگر اتاق دارید و چندان به دنیای بازی های رقابتی اهمیت نمی دهید ، یک صفحه بزرگتر فضای زیادی برای کاراکترهای روی صفحه شما فراهم می کند و این فرصت را برای فراتر رفتن از وضوح کامل کامل فراهم می کند. بسیاری از مدلهای جدید مانیتورهای Wide Quad High-Definition (WQHD) با حداکثر رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل هستند (همچنین به آن "1440p" می گویند). تعداد پیکسل های بالاتر تصاویر بسیار واضح تری نسبت به فول اچ دی ارائه می دهد ، اما برای اجرای جدیدترین بازی ها با وضوح بالاتر ، به موتور گرافیکی معقول و قدرتمندی احتیاج دارید ، به ویژه اگر همه جلوه ها را فعال کرده باشید.
این مانیتور دوگانه برای مانیتورهای 4K Ultra-High Definition (UHD) با وضوح 3840 در 2160 پیکسل مانند Acer Predator XB3 است. اگر فضای میز مشکل است ، تعداد زیادی مانیتور 24 اینچی وجود دارد ، اما با این موارد ، در اکثر موارد به رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل محدود می شوید.

اگر فضای زیادی دارید ، و پول چیزی نیست ، حتی مانیتورهای بزرگتری نیز در دسترس هستند. یک مانیتور 30 ​​اینچی 4K UHD تصویری خیره کننده با وضوح فوق العاده ارائه می دهد. می توانید همه چیز را با یک مانیتور 34 اینچی فوق عریض با یا بدون پنل خمیده بیرون بیاورید. یا می توانید چیزی بزرگتر بگیرید. (ما صفحه نمایش های تا 65 اینچ را آزمایش کرده ایم.)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.