پروژه دی ال

سایت پروژه دی ال با معرفی مقالات و پروژه های علمی

پروژه دی ال

سایت پروژه دی ال با معرفی مقالات و پروژه های علمی

کفش ساحلی مردانه

کفش ساحلی مردانه برای قدم زدن در ساحل یا حتی رفتن به داخل آب و آب تنی مناسب است. پاها قلب دوم ما هستند و برای محافظت از آن‌ها باید متناسب با هر موقعیت از کفش مخصوص استفاده کنیم. 

شاید به این فکر کنید که ساحل با شن پوشیده شده است و پا برهنه راه رفتن روی شن ضرری ندارد . لذت بخش است. اما ممکن است در میان ماسه‌های چیزی باشد که باعث زخم شدن پاهای شما می‌شود. عفونت‌های قارچی و زخم‌های عفونی نیز از دیگر مشکلاتی است که در صورت پا برهنه بودن در ساحل ممکن است به وجود آید. شما به راحتی و با استفاده از کفش ساحلی مردانه می‌توانید از این مشکلات پیشگیری کنید. از طرف دیگر استفاده از کفش‌های ساحلی برای اماکن تفریحی که افراد زیادی در آن حضور دارند، یکی از اصول مهم رعایت بهداشت محسوب می‌شود. کفش‌های ساحلی برای خانم‌ها و کودکان نیز طراحی می‌شوند.


dpads یا دی پدز برای تهیه کفش ساحلی سایت مناسبی است


مدل‌های مختلف کفش ساحلی مردانه


کفش ساحلی مردانه مدل‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید مدل‌های راحت‌تر را تهیه کنید. از نمونه‌هایی که طرح صندل دارند گرفته تا نمونه‌هایی که شبیه به کفش‌های اسپرت مردانه هستند.




کفش ساحلی مردانه حفره‌هایی دارد که باعث می‌شود لذت راه رفتن در ساحل را تجربه کنید. همچنین این حفره‌ها باعث می‌شوند که آب و ماسه به راحتی از کفش خارج شود. جنس کفش ساحلی مردانه به گونه‌ای است که آب جذب نمی‌کند و به راحتی می‌توانید با آن‌ها داخل آب هم بروید. سایر کفش‌ها با جذب آب زیاد سنگین شوند. راه رفتن طولانی با کفش‌های سنگین به سلامت پا و ستون فقرات شما آسیب می‌رساند. حتی بسیاری از کفش‌ها ممکن است با قرار گرفتن در آب از بین بروند.




کفش ساحلی مردانه برای افرادی که اهل تفریح و سفر هستند و علاقمند به گردش در طبیعت هستند، وسیله‌ای ضروری محسوب می‌شود.




البته تعداد برندهایی که در این زمینه فعالند ، بیشتر از موارد زیر می باشد اما به دلیل اینکه در بازار ایران موجود نیستند به آنها نمی پردازیم.


برای خرید کفش ساحلی اینجا کلیک نمایید


۱ – کفش ساحلی مردانه و زنانه برند نسیم


مارک نسیم در سال ۱۳۷۵ در زمینه‌ی طراحی و تولید کفش و پاپوش فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی ا‌ست، با ایجاد کارخانه تولیدی فعالیت خود را ادامه داده و سعی بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی (چرم، پی وی سی ) مرغوب را داشته است. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به کفش، صندل، دمپایی، کیف، کفش ورزشی اشاره کرد.






۲ – برند کرسی (مراقب نمونه  های تقلبی این مورد در بازار باشید)


برند کرسی در سال ۱۹۴۶ به طور رسمی در ایتالیا تاسیس گردید و در کمتر از چهار سال به یک شرکت بین‌المللی تبدیل شد که اکنون محصولات خود را به سرتاسر جهان صادر می‌کند .از سال ۲۰۰۵ محصولات شنا را نیز به طور گسترده و با کیفیت بسیار بالا روانه بازار کرده و امروزه با گذشت بیش از شصت سال از آغاز فعالیت با قدرت و بهتر از قبل و با همان شور کاری به راه خود ادامه می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.